23.9 C
Tehran
دوشنبه, می 20, 2024
spot_img

افکار شما روش بازی پوکرتان را تغییر می دهد (اصول موفقیت در پوکر)

مغز ما یک سیستم هوشمند کوچک است. با گذشت زمان، میتواند آنچه قرار است در آینده اتفاق بیفتد را بر اساس اقداماتی که در گذشته انجام داده ایم پیش بینی کند. 

اگر فکر میکنید با ورود به دنیای پوکر، خدایان هر چیزی که بخواهید را برای شما فراهم میکنند، لازم است بدانید که احتمال بازنده بودن بیشتر از این است که افراد برنده و موفق باشند. 

به همین دلیل است که کوچکترین چیزها می تواند زنجیره ای از اتفاقات را به وجود بیاورد که یک روز زیبا و با نشاط را به روزی تبدیل کند که آرزو میکردید بتوانید آن را فراموش کنید. 

به نظر شما چرا بعضی وقت ها برنده هستیم و کارت های خوبی دریافت میکنیم ولی گاهی اوقات دچار انزوا میشویم و بدترین نتایج حاصل میشود؟ آیا فکر میکنید اینها اتفاقی هستند و تنها به شانس بستگی دارد؟ 

حتی زمانی که کارت های ناخوشایندی دریافت کرده اید، بر اساس باورهایتان می توانید مسیر بازی را به شکل دیگری تغییر دهید. نحوه بازی شما بستگی به طرز فکری دارد که در سطح ناخودآگاه ذهن تان صورت میگیرد و گاهی اوقات به هیچ عنوان نمی توانید آن اقدام ها را تشخیص دهید. 

پس این که فکر کنید خدایان پوکر منتظر هستند که پوکر را شروع کنید تا برنده باشید، این یک فکر کاملا اشتباه است. 

اگر به این نکته توجه دارید که درست است که بازی های متعددی را از دست خواهید داد اما این موضوع توانایی شما را تحت تاثیر قرار نمیدهد، راحت تر میتوانید این روند را سپری کنید و همچنین در بلند مدت برنده خواهید بود. 

باورهایتان کمک میکنند با وضعیت ذهنی مجهزتر وارد دست های بعدی شوید. به همین خاطر افکار شما در نهایت کمک می کنند روند انجام بازی را تغییر دهید.

مقالات مرتبط

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Stay Connected

0FansLike
3,912FollowersFollow
0SubscribersSubscribe
- Advertisement -spot_img

آخرین مقالات