23.9 C
Tehran
دوشنبه, می 20, 2024
spot_img

وقتی در دست پوکر قرار ندارید، چه کاری باید انجام دهید؟ (1/2)

زمانی که از افراد در مورد بازی لایو و کاری که باید انجام دهند سوال میشود، اکثرا می گویند که محکم بازی کردن بهترین گزینه است. در بازی های زنده نسبت به مسابقات آنلاین، بازیکنان عملکرد ضعیف تری دارند و حتی میتوانید با دست های کمتر هم از دیگران پیشی بگیرید. 

با این حال، هر چقدر که زمان داشتن کارت میتوان اقدام کرد، به همان اندازه هم زمان افزایش لبه موقع فولد کردن می توانید تصمیم بگیرید. در ادامه یاد خواهید گرفت چطور زمانی که در دست نیستید هم استاد پوکر شوید.

توجه کنید

یکی از ساده ترین اتفاقاتی که زمان بازی نکردن رخ میدهد، از دست دادن تمرکز است. ممکن است زمان انجام بازی های طولانی تصمیم بگیرید ویدیو تماشا کنید یا اینکه چند بازی آنلاین را همزمان پیش ببرید. 

در واقع به کمک HUD ها میتوان عملکردها را دنبال کرد اما این امکانات در بازی های زنده امکان پذیر نیست. برای اینکه در بازی های زنده بتوانید اتفاقات را ارزیابی کنید به تمرکز نیاز دارید و این مورد حتی زمانی که در دست نیستید هم لازم است. 

حتی شاید لازم باشد برای چندین ساعت نگاهتان به پات باشد و توجه تان درگیر مسائل دیگر نشود. 

HUD خود را توسعه دهید

استفاده از نمایشگر هدآپ (HUD) هنگام بازی آنلاین به یک روش استاندارد تبدیل شده است. متاسفانه در بازی های زنده نمیتوانید از نمایشگر هدآپ استفاده کنید اما نه به این معنی که نمیتوانید HUD داخلی خود را توسعه دهید. برای ردیابی کردن سه آمار کلیدی می‌توانید از دست‌های پوکر بین‌المللی استفاده کنید:

  • هر فرد، چند وقت یک بار یک دست را بازی می کند (VPIP)
  • هر چند وقت یک‌بار پیش فلاپ را افزایش میدهد (PFR) 
  • افراد در فلاپ، ترن و ریور چقدر تهاجمی هستند (AF)

برای اینکه مقادیر مربوط به موارد گفته شده را تعیین کنید، میتوانید 20 دست یک بازیکن را دنبال کنید. در طول این دست ها تعداد دفعات کال کردن را بشمارید و قبل از فلاپ فولد کنید. علاوه بر آن تعداد دفعات افزایش و افزایش مجدد پیش فلاپ و تعداد دفعات شرط بندی پست فلاپ را نیز شمارش کنید. برای اینکه اطمینان بیشتری داشته باشید این موارد را روی کاغذ یا گوشی خود یادداشت کنید. 

حالا پس از 20 دست، آماری که به دست آورده اید را تقسیم بر 20 کنید و این کار را برای همه مقادیر تکرار کنید و همه آنها را بر 20 تقسیم کنید. مثلا در صورتی که بازیکن در یک دست 5 بار کال کند و شما برای 20 دست آن را شمارش کرده اید، VPIP آن 25 درصد است. 

البته می دانیم که 20 دست حجم نمونه خیلی بزرگی نیست اما از سمت دیگر نیاز نیست آمار ما بسیار دقیق باشد. 

ما می خواهیم افراد را به صورت تقریبی ارزیابی کنیم و در صورتی که به VPIP حدودا 25% رسیده ایم، می توانیم حدس بزنیم که این بازیکن نسبتا شل است. این عدد خیلی دقیق نیست اما آن چیزی که ما نیاز داریم را در اختیار ما گذاشته است و میتوانیم به آن اطمینان کنیم.

مقالات مرتبط

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Stay Connected

0FansLike
3,912FollowersFollow
0SubscribersSubscribe
- Advertisement -spot_img

آخرین مقالات