23.9 C
Tehran
دوشنبه, می 20, 2024
spot_img

وقتی در دست پوکر قرار ندارید، چه کاری باید انجام دهید؟ (2/2)

در بازی پوکر گاهی اوقات در دست قرار ندارید و لازم است تسلط خود را افزایش دهید. در این راهنما به این موضوع پرداخته شده است و اهمیت آن مخصوصا زمانی است که به بازی های پوکر آنلاین عادت کرده باشید. 

اگر میخواهید برای شروع آماده شوید اما چیزی ندارید، بیایید شروع کنیم. 

بازیکنان، دست‌ها و محدوده‌ها را ردیابی کنید

زمانی که در دست نیستید لازم است به سه مورد فکر کنید: بازیکنان، دست و محدوده. به همین خاطر برای اینکه تمرکزتان روی این موضوعات باشد لازم است سوالات زیر را از خود بپرسید: 

  • چه کسی بیشترین حرکت را انجام می دهد و چه کسی سفت بازی می کند؟ 
  • کدام دست ها در پات های کوچک، متوسط ​​و بزرگ بازی می شوند؟
  • کدام دست ها بعد از شرط بندی ارزشمند و بلوف مشخص می شوند؟

این اطلاعات به تنهایی مفید است، اما اصلی ترین دلیل جواب دادن به این سوالات این است که بتوانید در مورد محدوده شروع به فکر کردن کنید. 

زمانی که بازیکنان را دسته بندی می کنید، پوکر برای شما بسیار راحت تر میشود. بنابراین زمانی که در مقابل یک بازیکن با رنج گسترده قرار گرفته اید، احتمالا می توانید حدس بزنید که آنها نسبت به بازیکنان رنج محکم تر، دست های بالقوه تری دارند. 

اجتماعی شدن

پوکر تماما تصمیم گیری با اطلاعات ناقص است. در صورتی که اطلاعات خود را افزایش دهید میتوانید راحت تر تصمیم گیری کنید. یکی از بهترین روش های افزایش اطلاعات این است که اجتماعی باشید و با دیگر بازیکنان شروع به گپ زدن کنید. 

با این کار اطلاعات خود را افزایش می دهید و می توانید نقاط ضعف و نقاط قوت دیگر بازیکنان را بشناسید. در واقع بازیکنان قدیمی مثل فیل هلموت و دویل برانسون از این تکنیک برای خواندن حریفان استفاده میکردند. 

از طریق صحبت کردن با افراد میتوانید مبتدی بودن یا بازی تفریحی آنها را تشخیص دهید و به مست بودن، خوشحال بودن یا خشمگین بودن آنها پی ببرید. 

همچنین زمانی که اجتماعی هستید یک تصویر مثبت از میز ایجاد کرده اید و جلوی برداشت های اشتباه که در اثر سکوت طولانی ایجاد میشود را خواهید گرفت. 

شمارش را تمرین کنید

گاهی اوقات افراد مبتدی در شمردن مشکل دارند ولی نباید اجازه دهند که دیگر افراد متوجه این موضوع شوند. فرصتی که بین دست ها وجود دارد، بهترین زمان برای تمرین مهارت شمارش است. 

میتوانید به تعداد چیپ هایی که یک بازیکن وسط گذاشته است نگاه کنید و سعی کنید قبل از اینکه دیلر آن را اعلام کند، اندازه شرط خود را تعیین کنید. همان موقع که مشغول انجام این کار هستید، تمام پولی که وجود دارد را پیگیری کنید و به شمارش بپردازید. 

همچنین می توانید زمان یادگیری شمارش، ژتون هایتان را مدیریت کنید و این یکی از تکنیک های کاربردی است که راهگشا خواهد بود. 

مقالات مرتبط

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Stay Connected

0FansLike
3,912FollowersFollow
0SubscribersSubscribe
- Advertisement -spot_img

آخرین مقالات